jump to navigation

Ieftin, de la bulgari! Martie 22, 2009

Posted by Motto in Ferentari. 'Nuff said.
Tags: , , ,
trackback

Azi dimineata am tras stanga de volan sa-mi duc masina la parcat si am observat ca cineva era deja pe locul ‘meu’ – a se citi bucata de trotuar si gura de canal pe care imi urc vehiculul iubit cand ajung acasa – asa ca dupa ce am murmurat ‘ai sa-mi fut una! am facut o laterala la gard.
Masini de la bulgari
Upon descending ochiul meu fin a observat un numar de Bulgaria/Peugeot 405 probabil din ’95 si vreo 4 flacai care mestereau la un Peugeot 405 busit de vreo juma’ de an si urcat in fundu strazii ca sa nu deranjeze.
Ma salut in fata scarii cu grataragiul blocului si-l opresc pentru o secunda din invartit micii:

– Tot baiatu’ de la parter?
-Da, da! I-a mai luat tacsu una.

Ce inteleg este ca primul 405 care a fost facut armonica de soferul neexperimentat mai are poate piese de schimb sau consumabile asa ca echipa Ferentari Tuning pregatea niste surprize de ordin estetic proaspatului harb insetat de revizii sau macar de un schimb de ulei. Am spus estetic pentru ca oricat de afon as fi in mecanica auto pot pune pariu: nu exista vreo piesa in vechiul bolid care sa imbunatateasca performanta celui nou prin transplant.

Lucrurile pe care nu le inteleg fac parte din sfera behaviorismului. Cum poti trai experienta unui accident in care reduci volumul automobilului la jumatate ca apoi sa-ti cumperi acelasi tip de masina a mortii? De ce i-ar mai cumpara tacsu o masina dupa ce a vazut ce i-a facut primei?
Unde e dreptatea in lume?

Ferentari Out.

Comentarii»

1. Alex - Iulie 3, 2009

there is no such thing! (adica dreptate!) :)) eu astept de 3 ani o masina de la babacu’..degeaba! ergo nu exista dreptate n lume bre…:)))


Lasă un răspuns

