jump to navigation

Certificat Fiscal Auto 2 Martie 31, 2009

Posted by Motto in Ferentari. 'Nuff said.
Tags: , , , ,
trackback

10:30

Bag biletul pe care l-am primit joi de la ghiseul 6 in ghiozdan langa chitantele de la impozit, ma incalt, bag cartela in slot, caut Guerilla FM, apas pe buton si plec spre Kogalniceanu, Taxe si Impozite sector 5.

10:50

Ajung relativ repede la destinatie si gasesc si loc de parcare pe Vasile Parvan in spatele cladirii. Intru in circa financiara si pute.
Pute a latrina. Pute a Mash 4077. Capitane Hawkeye, scoate niste Martini! Radar, fa bine si curata mizeria!

10:55

Dupa ce am petrecut aproximativ 5 minute stand la coada la minunatul ghiseu 1 o aud pe donsoara functionara de undeva de sub tejghea:
– Mai spalati-va, oameni buni! Apa si sapun! Nu stiu cine miroase asa dar este un miros ingrozitor. Mi se face rau!
..Liniste, urmata de un murmur general:
– Apa si sapun..

11:10

Ajung la ghiseu.
– Vreau sa ridic certificatul fiscal auto, va rog! – am intins biletul de la ghiseul 6 si chitantele.
Cauta intr-un maldar de hartii. Imi recunosc scrisul. L-a sarit. O ia de la inceput. Gaseste dosarul meu si scoate dintre foi un bilet putin mai mare decat primul. Le capseaza si mi-l intinde:
– Aveti 2 amenzi neplatite. Mergeti la Sebastian 23 sa va puna o stampila pe bonu asta si va intoarceti sa ridicati certificatul.
– Ce fel de amenzi?
– Presupun ca de circulatie.
-Nu am primit nici o amenda cat am avut masina asta! – flutur niste acte.
-E posibil sa fie un radar care nu a ajuns inca la dumneavoastra.
Rad.
-Doamna, trebuie sa primesc o justificare. Ati putea la fel de usor sa-mi spune-ti ca am 5 amenzi a cate 1000 Lei. Daca intr-adevar am o amenda neplatita pana acum nu am fost informat. Plus de asta e posibil ca amenda sa fie contestabila..
as fi continuat dar m-a intrerupt:
-Eu nu pot sa eliberez certificatul daca sunt restante in sistem. Mergeti la Sebastian 23 si intrebati acolo.
Imi iau biletele si plec.
Ma bucur ca afara nu pute.

11:40

Sebastian 23. Taxe si Impozite sector 5. Nu e coada.
– Am 2 amenzi de plata si nu stiu pentru ce sunt. -intind bonurile.
Se uita putin pe ele. Merge in camera alaturata. Revine.
– Vreti sa va fac o nota de plata?
– Daca se poate as vrea sa stiu ce reprezinta fiecare amenda inainte sa o platesc.
– Noi nu avem in sistem asta. Noi vedem doar sumele.
– Cum pot sa aflu ce reprezinta?
– Cred ca trebuie sa intrebati la Circulatie. Nu e la noi in sistem.
Fac un calcul scurt in minte. As fi avut nevoie de certificat saptamana trecuta. Fiecare zi petrecuta aiurea pe drumuri inseamna o zi mai departe de noua masina. Amenzile cumuleaza 140 Lei.
– Dati-mi va rog o nota.
Scrie.
-La CEC Victoriei,..
-Nu platesc aici? Bineninteles ca nu platesc aici.
-Deci la CEC si va intoarceti pentru stampila.

12:15

CEC.
Platesc amenzile.
Sun la servici si anunt ca intarzii.

12:45

Sebastian 23. Impozite si Taxe sector 5.
Iau biletul stampilat.

13:20

Kogalniceanu. Stau la coada.
Nu mai pute. Ridic certificatul.

Povestea nu are morala. Este de-a dreptul amorala.
Masina de la firma consuma cam mult.

Ferentari Out!

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

